1:a advent avklarat!

1:a advent är avklarat!

Träffade Maja runt kvart över tre, vi gick runt lite på stan, sen köpte vi varm dricka på Waynes sen gick vi upp mot slottet. Jag lovar att nästan hela Uppsala va där! GUD va med folk! Men jag och Maja fick bästa platserna, då menar jag bästa oxå. Sen kom Lina I och joinade oss.
Efter det va slut, va våra tår ihjälfrusna men vi gick armkrok ner tillbaka till stan, det va ju så halt!

inte så snygga bilder kanske...

Skulle sen på bio med Julia men hennes buss kom aldrig! Hon kom inte ner på stan, så i sista sekunden följde Lina med på bion. När vi sitter där inne, plats 308 och 309 så ställer sig en kille på scenen och säger att han ska lotta ut fribiljetter, två vinnare, med två biljetter var. Han ropar upp numret 308 och jag visste att vi hade något med 300 så jag började titta på biljetten medans Lina böjde sig ner och skrek DEN HAR JU VI! Hon tittar på mig och jag fattar inte förrän kanske 1 minut senare och skriker, VI VANN! Så nu har vi två fribiljetter, och dom ska vi ha till andra delen av Harry Potter! Gud va den va bra, och shit vad jag har skrattat haha.
HARRY POTTER FTW!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig?

Skriv din e-postadress här: (publiceras ej)

Skriv din magnifika bloggadress här:

Och skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0